gulbahar88 bizde 36+2 haftalığız yarın kontrolüm var 2 hafta önce karın bölgesi 10gün geride demişti ben şüphede kaldım başka doktora gittim o normal dedi ama ultrasonda yanılma payı oluyor 100-200grama kadar da dedi son gittiğim doktor onun haricinde kilo su sorunumuz yok inşallah yarında bir sorun yok der doktorumuz bende 8 kilo aldım şimdiye kadar diyete çoo dikkat ediyorum biraz saatleri esnetiyorum o kadar😂 insülinde 4 defa vuruyorum sabah 8 öğle 5 akşam 6 gece 14 ünite canım
ben doğum olarak normal istiyorum sezaryenden çook korkuyorum o masaya yatıcam korkusu beni mahvediyor ama aslında bebeğim sağlıkla gelsin de gerisi çok önemli değil