Seedaaff yok canım suni sancı verip normal deneyecekler ama 36. Haftamdayım yarın doktoruma gittiğimde sorcam normal doğum için neyi ne kadar yapabilirim diye
ben yolun sonuna geldim artık çok zor anlıyorum seni ama her şey bebeğimiz için bir defa tokluk şekerim çook iyi çıktı ödül vereyim kendime dedim marketten dondurma aldım şekeri en az olanı tabi ama ağlaya ağlaya attım çöpe yiyemedim vicdan yaptım hamilelikte alamadığımız kiloları sonrasında alalım bizde 🥺