SyhnHtp melike0710 meslekdaşız 🙂 özel sektörde sorun olmuyor zaten kıyafet durumu oyüzden şanslıyız diyorum.
melike0710 SyhnHtp kesinlikle canım şanslıyız😍 bebişkoların ve bizim rahatlığımız için tayt giymeye devam o zaman 😂
Caglaasya ftmaygmur lcw dan aldım bi tane kot bi tane siyah keten şuan 34+1 im hala onları giyiyorum hiç bi sorun yaşamadım
terelelli81 sevincmaltepe ben de geniş pantolon arıyorum hicbiryerde bulamadim bildiğiniz bir yer var mi ya da site.
Heather ftmaygmur aynen çok rahatsız oluyorum, trendyoldan falan alıyorumki ben iadesi kolay olsun eğer üzerime olmazsa.
Aysenurtsr Ogretmen oldugum icin kumas giymem Gerekiyor, bir tane siyah aldim Lcw den hemen tuy topladi. Ben de beli lastikli pantolonlarimi kullaniyorum genelde ve elbise giymeye ozen gosteriyorum.
SimayBabacanYataan ftmaygmur ay ben lcw den aldım ama bollaştı hemen daha 11 haftamız bitiyor ama hemen göbek fırladı pantolonlar oturunca göbeğime batıyor diye aldım beli çok rahat ama çocuk gibi çekiştirip duruyorum 😔😒
SimayBabacanYataan ftmaygmur bende aynı durumdayım cnm 38 aldım maalesef kötü durmaya başladı 3 giyişte
Mhk http://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Pantolon/3167221/561443 İnternetten sipariş verdim bende günlük kullanım için çok rahat 👍🏻
Epelinkiran ftmaygmur ben burdaki hamile butiklerinden alıyorum fiyatları biraz daha pahalı ama hem çok rahat hemde kaliteli. Lcwden bi kot salopet aldım çok rahat ama bi kot aldım berbar. Kalıbı fln çok kötü beli hiç rahat değil gidip iade ettim. Aldıktan sonra etiketini hemen sökmeyin ben etiketini sökmeden bi gün giydim sonra iade ettim ilk denediğimde iyiydi sonradan çok rahatsız etti karnımı
ftmaygmur Epelinkiran lcw yi ben deneyince bacak arası kötü durdu potluk vardı DeFacto dan aldm bollaştı ben de gör sin den sipariş ettim memnunum simdi