ftmaygmur görsinden aldım ben kalıbından memnunum. Lcw dan aldım önce o bollaştı çuvala döndü, motherway den aldım bacaklarım ve basenlerim kastırdı çok( biraz geniş oralar bende 😁) en son gör sin markasından memnun kaldım. 2 aydır kullanıyorum defalarca yıkadım solma falan yapmadı. Bel kısmı ayarlı ayrıca o da avantaj. Üstümede h&m den basic tişörtler aldım önünü açık bırakaraak gömlek atıyorum üstüme. Büyük kalıplı bluzlarla da şimdilik resmi zamanları idare ediyorum. 5,5 aylığız.