DuyguSerkan teşekkür ederim öncelikle canım sancılar çok sıklaşıyor evet ama yüzde onunu hissediyorsun o da açılma 10 cm olunca daha önce nst 100 göstermiş bende tık yokmuş açılmadan sonra zaten baskı geliyor popoya orda sancı geçinceye kadar ıkınıyorsun ama şiddetli sancı gelmiyor his de kaybolmuyor