Tolsel merhaba öncelıkle hayırlı olsun tebrık ederım darısı bıze inşaallah benım kardesım anestezi teknikeri hocalarıylada gorustu benım için epiduralle normal dogumda yine sancıların bir kısmının hissedıldıgını ve doğum esnasında ilacı kestıklerini yani acıyı hissedeceksın gbi konustular tamamen agrısız degıl dedi uzman doktor ilaç verdıklerınde ıkınma hıssı kayboldugu in dgum esnasında o ilacı kesıyorlarmıs bana oyle soyledıler sizinki nasıl oldu yasamıs bırı olarak tamamen anlatrsanı sevınırım