Serena benim de dün benim sıram olmasına rağmen benden önce tanıdığı birini aldı önce muayeneye, gözümün içine de baktı anladığımı farketti aslında, bana nasılsınız diye sordu kilosunu söyledi boyunu ben sordum, renkli ultrason verdi, kalkarken bu haftadan sonra acil bir durum olursa ne yapabilirim dedim, böyle bir durumda hiç beni aramak için uğraşma direkt acile gel onlar beni arar dedi, ben de iyi de geçen ağrım oldu normal mi değil mi bilmediğim için instagram dan size yazdım dedim hani bilmeden her seferinde acile gelemem dedim oda ha tamam arkadaşlar numaramı versinler whatshaptan yazabilirsin dedi, yani zorla aldım. Sonra cuma günü 32.haftama giriyorum çalışabilir alacağım diyeceğim daha onu sekreterinin ismini söyledi onunla konuşun dedi, lafımı kesti yani, önce bir dinle sakin sakin değil mi? Ya valla tamamen kendimi düşünüyorum, yoksa bayıldığım için gitmiyorum. Hastane berbat idi zaten erkekleri almıyorlar ama koridor kadın dan çok erkek dolu, sıcak kalabalık, güvenlik yok bir şey yok, ne kötü ya küçük yerlerde yaşamak imkan kısıtlılığı olması