Mardin ve çevresi anneleri merhaba, 29 haftalık hamileyim ve ilk günden beri cihanpol mem arjene gidiyorum fakat ilgisinden hiç memnun değilim sadece hastane olarak bölgede daha iyisi yok diye gidiyorum ama en son geçen gün acil bir durumum oldu numarası olmadığı için instagram dan yazdım ağrım oldu ve bebek uzun süre hareket etmedi bana 1 saat sonra cevap verdi devlette nst çeksen iyi olur diye, sadece bu hayır doktorum sensin niye bu virüste devlete yönlendiriyorsun değil mi? Üstüne insan bir der ki sonuca göre haber ver bana hiçbir şey yazmadı bile üstüne bu bardağı taşıran son damla oldu. Bülent beye gideyim diyorum o nasıldır acaba? Gidenler var mı ilgisi nasıl numarasını falan veriyor mu?