cansuece benimde aynı haftalarda dönmüştü bebeğim, kasık agrım adet sancısı gibiydi. Oturup kalkarken veya ani hareketlerde tek bir tarafa giren agrılardan degildi, tabi haftalar ilerleyince bu adet sancılarından hafifte olsa hissedeceksin pozisyon degistirdiginde,dinlendiğinde geçiyorsa endişelenme, ve akıntı ile hafifte olsa lekelenme var mı dikkat et,ağrı yerleştiği an doktoruna basvurman önemli.😊