M_agayeva nisam45 son 7 ne gelen var ne güdən 38+2de nişanim gəldi ondan sonra ne sanci ne falan hic bisey
Tumurcuq nisam45 40+1 ama bacak arasindan basqa bi şey yok .bide arada sirada bebeym toplanb duruyo o var.. Kizlar bide benm karnm hic düsmedi…sizde dusdumu?
nisam45 nursenakaynak01 he valla rahat da laf mı maşallah ı var kıpır kıpır cok huylandriyor artık 😬😂
nisam45 Elfida1920 yok anam nerde yuruyus sguat hurma sicak suya oturma dusu kendimi oldurdum temizlik yaptım bugün gaz sancisindan baska bisey yok😬😒
M_agayeva nisam45 ay kendimi gördüm 3 saat yürüyus hər gün, sguat hər gün yapiyorum sicak su hər gün yapiyorum af edərsiniz iliski bilə hər gün artik ama tik yok din gecə azcik sadəcə adət ağrısı gibi bisey oldu sonra hic bisey
Hayalanne nisam45 bende herseyi yapıyorum ama dizlerim ağrıyor katlayamıyorum 😊 sizdede var mı bu arada doktora sıkıla sıkıla sordum ilişki meselesini yap dene tehlike yok dedi iki kere yaptım ama gene bişey yok allah bılıyor ya ne zaman gelcek 😂
Tumurcuq nisam45 40+1 ama bacak arasindan basqa bi şey yok .bide arada sirada bebeym toplanb duruyo o var.. Kizlar bide benm karnm hic düsmedi…sizde dusdumu?
Hayalanne Tumurcuq hiç düşmedi dik tutuyolar bizim cocuklar😂 bose acayıp kıpırdıyolar 💜 artık kavusmak istiyorum amaaa
nisam45 M_agayeva ben yolunu gözlemek ten vazgectim isterse gelsin artik gel artik dedikce poposunu oynatiyor g*tu kalkiyor 🤣agirdan aliyor kendini🤣🤣
Hicoli nisam45 sayacak günüm bile kalmadı. 40+1 de de gelen giden yok. Kalçadan vuran ağrım var ama sancı mıdır bilemiyorum. 2 kere oldu şuan sadece 🤷🏻♀️?
nisam45 Hicoli sanci belden kasiklara vuruyor yavas yavas başlayıp acisi artıyor inşallah sancidr da devami gelir. 🤗