Kiwi12 Nslhnakn seninkiler kendine özgü stil keşfetmiş🤣benimkiler hep agrirdi acaba dedim yeter büyüdüğüm artık buyumiycem diyip durdu da oyuzden mi agrimiyor🤣🤣bazen manyak gibi bakıyorum süt mü geldi diye oda yok🤣
Nslhnakn Kiwi12 benden hala sütte gelmedi burda okuyorum süt gelenler varmış 🤷🏻♀️ Ama göğsümün etrafındaki damarlar çok belirginleşti harita gibi😂
Kiwi12 Nslhnakn Yani girebiliyorum bende damarları ama ilk cocugumdada 7aylikken geldiydi belki buda öyle olur
Kiwi12 SibelCengiz denedim ama ses yok konuşuyorum bak kimilda korkuyorum ben diye dertlesiyoruz ozaman bı pıt yapıyor🤣
SibelCengiz Kiwi12 anliyorum :) bi ara bizimkide iki gun yoktu sadce aksamlari pitlatyodu,doguncaya kadar delirtecekler bizi :)
Bnl Sokağa çıkma yasağında hastaneye gitmeden önce bir işlem yapmak gerekiyor mu? Bilgisi olan var mı?
Kiwi12 Bnl Bnl sokağa çıkma yasaginda ben bı kere mecbur kalıp çıktım canım otobüs taksi hiç virsey yoktu yasaktı. Aracımızda yoktu ve yolda polisler bile durmamisti🤣
Ayperi86 Bnl canım detaylıya gidicem yarın nasipse doktor bir kod gönderiyor eğer polis sorarsa göstercekmişiz ama daha kod gelmedi
Kiwi12 Ayperi86 bişey demezler canım sanmiyorum. Ben çıktım kimse durdurmadi hatta ben polise el ettim hem söyleyelim diye. Hemde belki hastaneye kadar goturr diye durmadı gaza bastı gitti hele zabıta bizi gördü yan yaptı gitti🤣🤣😁
Bnl Eğer izniniz yok ise hastaneye gitmeden bir saat önce fln 112 yi arıyorsunuz. İzin talebi oluşturuluyor. İki saatlik izin veriliyor. Telefonunuza izin onaylanmıştır diye mesaj geliyor. O şekilde gidiyorsunuz.