Kiwi12 Ben de gebeliğin en başından beri korkuyorum ve korktuğumda kendime bebeğin rahmimde olduğunu, rahimin kelime anlamının koruyan olduğunu. Yani bebeğimin korunan bir yerde olduğunu hatırlatıyorum. Bu beni çok rahatlatıyor 😌 Bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah