Zuzum577 Nehir_yvzzz her kes diyo dogsun sana gosterir gununu diye ama ben oyle bi hasretle bekliyorum bi gun bile uykusuz kalmama pisman olmam o kadar seviyorum ki onu o benim Allah taraftan gonderilen bi meleyim ona gunlerim saatlerim kurban olsun😍
Nehir_yvzzz Zuzum577 evlat sevilmez mi ya artik anneyiz ayri bir duyguymus hatta anneme diyorum ki bazi seyleri anne olunca anladim o endiseni telasini falan
Mehriban94 Nehir_yvzzz ikiz gebelik olmamamA rağmen doktorum hala gün vermedi taşiyabildigin kadar taşi diyor bu arada 36 haftaya girdik anne karninda kalinca daha saglikli oluyormus acele etmeyin dokuz ay beklemişsiniz ⅔ hafta daha da beklersiniz
Gokyuzunedenmavi En erken 38+3 de demişti doktorum. Ama eğer doğum belirtisi vs yoksa 39’u da bekleyebiliyorlarmış.