Mom9272 oğlumda 29. Haftamda hafif pembe lekem gelmişti drum hapı bıraktırıp iğneye devam dedi daha sonra suyum azaldı eş zamanlı prof a da gözükmeye başladım o tekrar başlattı coraspirinr kendi duruma söylemeden başladım ve sanırım doğuma 10 gün ya da 2 hafta kala gibi bırakmıştım iğne de 2 gün önceydi sanırım