Cigdemveminik Mom9272 29. Haftadaym doktoruma geçnlerde sordm doğuma bir hafta kala bırakacağz büyük ihtimal demişti
Kbrahrl Mom9272 34. Hafta dedi banada ama ben oyun bozancılık yapabilirim korkuyorum ilacı bırakmaktan 😀
Mom9272 Cigdemveminik bende bu hafta soracağım canımda merak ettim son haftaya kadar kullanmak zararlı dedilerde kafam karıstı🤣
Kbrahrl Mom9272 inşallah bizim gibi akıllı birisi çıkar da 😀🙊 ben çok endişeliyim büyük ihtimal 37. Haftada olcam sezaryen 36 ya kadar kullansam mı diyorum 🙊
rabiass Merryy kaçıncı haftada baslamistiniz? Bende oksapar kullanıyorum sadece daha yeni başladım 2 bebeğimi kaybettim şimdi yine gebeyim ilk defa kullanıyorum da pek bilgim yok.