SemaOnur SibelAlp7 Bende 40 tl ye almıştım pentinin bazen indirimli günleri oluyo normalde 80 tl ydi ama 40 a düşmüştü😊
Deletedmom47 Edatalha Hayir hamile sutyeni. Turkiyede nasil bilmiyorum ama ben yurt disinda yasiyorum emzirme ayri hamile ayri burda
Deletedmom47 CerenSelvi Sarkmayi onluyormus biran once kullanmaya baslamak istiyorum ben gecikmeden 🙊
DenizEla Ozgeanne Kullanışlı oluyor mu onlar bide gerçekten toparlıyo mu göğüslerim çok büyüdü öyle bişeye ihtiyacım var ne kadara aldınız
Ozgeanne DenizEla yani toparlama konusunda normal büyük beden sütyenlerden bence daha iyi ve iç Pedi ideal öyle tshirt vs giydiginizde sarkık da durmuyor. 20 tl lcw lerde
Ozgeanne DenizEla mesela ben 85 beden kullaniyordum e haliyle şimdi 90 oldu ben beden olarak 40 42 aldım ideal oldu ama daha da sarsın isterseniz 38 40 alabilirsiniz
Akin59 Deletedmom47 ben hamile sudyeni kullanmadım hiç arkası ayarlamali sutyen kullanıyorum çok rahat
CerenSelvi Deletedmom47 valla iş işten geçti az kaldı doğuma 😅😅 ama doğumdan sonra evde birileri olacağı için mecbur takarım. Çok terletiyor sürekli onu takmak çok yorucu