1cicek merhaba hayır maalesef geçmedi hala var hem kaburga hem sırt ağrım magnezyum kalsiyum kullanıyorum biraz hafifledi ama şu an 35 haftalığım karnım büyüdükçe ağrımasını bebeğin yüküne veriyorum. Netten egzersizlere bakıp yapıyorum ve daha önce yazdığım gibi sütyen kullanmıyorum evde. Dar kıyafetler,kaburgaları sıkan şeyler giydiğimde daha da ağrıyor. Bu arada iki tarafta da var benim ama ama bazen çok bazen sağda ağrıyor iki aynı anda ağrımıyor. Geçer inşAllh tez zamanda sizinki🙏🏻