maria12 kendinizi şartlamayın olmaz diye. İnanın en büyük sorun o. Önce psikolojiniz iyi olması lazım, ben buna inanıyorum. Ben kimyasal gebelik yaşadığımda çok ağladım, doktorum kızdı hatta, benim eşim 3 kere yaşadı kimyasal gebelik, şimdi 4 tane çocuğumuz var dedi. Bunu yaşıyorsan hamile kalmaya meyilli vücudun öyle düşün dedi. Benim biraz korunup bekleme düşüncem psikolojimi hazırlamaktı. Kendimi rahat hissedince çok şükür hemen hamile kaldım. O yüzden kafan rahat olacak önce.