Mom9272 maria12 ama benim kistim vardı canım o yüzdendi senın bi problemin yoksa takma kişiye göre değişiyor zaten
2_bwbik maria12 inşallah hiç doktora gitmedim adetlerim duzenlidir ama kilolu hamile kaldım aşırı kafana takip stres yapma benim ilk kızda 3 ay olmadı çok kafama taktiğim için
Mom9272 maria12 endişe etme canım gebe kalmaya engel bir kist değil sadece gebe kalma süresi uzun oluyor ama ihmal etme başka bir doktorada görün eşimede baktırmıştık biz sorun tek taraflı olmayabilir
maria12 Mom9272 en az 7-8 doktora gitmişimdir. Şu an için erken dediler biz korunmayı bırakalı 3 ay oluyor bir yıl olunca daha farklı incelemeler yapacaklar sanırım
Mom9272 maria12 evet canım zaten bi sene dolmadan pek ilgilenmiyorlar sen stres yapma psıkolojikte olmuyor beslenmene çok dikkat et rabbim nasip etsin inşallah🌸