Siyahkelebek Kesinlikle Nuk🖤 trendyolda birkaç modelinde indirim vardı ben aldığımda. Bitmemişse yorumları okuyun ordan tecrübeli annelerden
Arinna bebisannesi063858 avent antikolik de iyi Dr. Browns antikolik de iyi. Kullanıyorum memnunum Dr. Browns dan. Ama mutlaka antikolik alınmalı bence
Meleks32 bebisannesi063858 ben avent kullandım oğlumda başına gelen oldu mu bilmem eğer evde galan unutursam asla başka biberon almazdı kıyameti kopartırdı ikinci de daha uygun bişey kullancam derdim ana avent den de vazgeçemiyorum vende 😁
Meleks32 Damla0909 akıtma şöyle oluyor bazılarında halka var eğer onu unutursan takmayı ozaman akıyor canım ben oğlum da 5 sene kullandım şükür hiç bir sorun yaşamadım
Meleks32 bebisannesi063858 kesinlikle bir de çok uzun kullandık 5 yaşında çok zor bıraktırdım ama işte takıntı yapması yordu beni köye falan giderken çift alırdım bir sorun yaşarım da bulamam diye 😁
bebisannesi063858 Meleks32 aslında bende çok kullanmak istemiyorum ama bir yerde mecbur kalicaz sanırım ☺️
Nesrin54 bebisannesi063858 ben öneri ile bundan aldım Anne gögsüne benzedigi icin bebekler rahat kullaniyorlarmıs. Bir de cam ama bence cok agır degil. Avent cam degildi ondan almak istemedim ben..
bebisannesi063858 Nesrin54 teşekkür ederim canım evet bunu da gördüm araştırıyorum ama karar vermek zor olucak sanırım
Nesrin54 bebisannesi063858 ben de cok zorlandım ama cevremden kullananlara sorunca ve yorumlara baknca bunda karar kildim Emzikte de bibs öneririm❤ onu da aldm cok guzel