bebisannesi063858 Kızlar biberon alicam ama hangi markanın biberonunu almalıyım sizce hangisi daha iyi ilk bebeğim olduğu için tecrübesizim
superm0m Chicco naturel feeling aldım çok güzel bence aventle arasında kalmıştım ama iyiki bunu almışım
bebisannesi063858 superm0m teşekkür ederim canım aventi bende düşündüm bir ara ama bilemediğim için sormak istedim
Damla0909 aventte akıtma sorunu varmış. Ben lansinoh aldim. Mamajo da iyi diyorlar şuan indirimde hatta e bebekte. ama ben iyiki lansinoh almışım cok begendim ucu yumuşacık
Meleks32 Damla0909 akıtma şöyle oluyor bazılarında halka var eğer onu unutursan takmayı ozaman akıyor canım ben oğlum da 5 sene kullandım şükür hiç bir sorun yaşamadım