babymmt Rabia26 evet kendim yaptım tahta çemberi eşim yaptı ip aldım 2 tane 10 TL verdim ikisine çiçeklerim evde vardı bebekte 10 TL idi keçeye de 5 TL verdim toplam 25 30 tl anca etmiştir çok pahalı süsler en mantıklısı kendin yapmak 😄
Gmszzgl Gonci yapıştırıcı, pano büyük boyda aldığım için 125₺ tuttu ama daha küçük ya da kasnak isterseniz panoyu ve benim gibi hepsinden olsun demezseniz 100₺ tutuyor hadi bir iki lira daha oynasın fazlası yok ☺️
Gonci Gmszzgl ben bir sayfada yapılmıs olarak 125 tle buldum canım kaliteliydi ışıklı falandı hatta bununla uğrasmaya vaktim halimde olmaz zaten aynı fiyatsa ordan sipariş vercem☺️
tazeanne5490 Ayselela27 duz beyaz terligi hobi dukkanindan aldim cnm ustune de bi iki cicek yapistirdim😊
incikinannesi Zeynepadayesildag Elinize emeğinize sağlık öyle beğendimki maşallah çok güzeller 🧿👏🏻😍 linkini paylaştığınız ip gerekiyor sanırım? İnşallah bende yapıcam youtube da hangi kanalı izlediniz acaba?
Zeynepadayesildag incikinannesi Merhabalar☺️ Evet linkini paylaştığım iple yaptım ben. Özellikle bi kanalı takip etmedim,makrome düğüm teknikleri yazıp tekniğini öğrendim . Sonra kendi kafama göre ördüm😁
Sasuke Pembiskizim ben satmıyorum sadece örnek olsun diye gönderdim. Yaptıracağınız yete göre 150-300 arası değişiyor fiyatlar