tazeanne5490 https://hizliresim.com/1HGXCQ https://hizliresim.com/EGgfNl https://hizliresim.com/5jsAVh Kızlar fotolari koyabildim mi bilmiyorum ama benim boyle bi cicegim vardi onu bozup yeni bi sekil verdim artan ciceklerden de bu kapi susunu yaptim😄 aynisina 250 lira diyolardi ben sadece ahsabi icin 35 lira verdim
Nvn00 https://imgyukle.com/i/r0IpSj Bende bugün yaptım bunu birkaç ekleme daha yapacağım henüz bitmedi 😊
Gmzyncrr Hepsi çok güzel görünüyor 🥰https://hizliresim.com/s/upload-success yükleyebildim mi bilmiyorum ama Bend bugün böyle keçeli modeller gördüm YouTube de yapılışlarında var belli fikir olur 🥰
Sasuke Gmszzgl kapı süsleri için en kolayı ve uygun fiyatlısı şuanda makrome olanlar. Ahşap isimlikli yuvarlak halkalar 15-20 lira kadar. Gerisi iplerle yaratıcığınıza kalmış. Ya da çiçeklerle süslemenize. Öneri isteyen olursa bir kaç örnek gönderebilirim
Gmszzgl Sasuke gönder bence sen yapacak olanlara fikir olsun ☺️ benim elimden gelmez öyle 😅 benim attığım fotoyu da çok beğenmiştim baştan beri ondan yaparım diyordum o yüzden aldım onu☺️ yoksa içimde kalacaktı ☺️
Sasuke [url=https://hizliresim.com/SmUSNR][img]https://i.hizliresim.com/SmUSNR.jpg[/img][/url] Bir kaç ahşap ve makrome gönderdim. Çiçeklerlede süsleyebilirsiniz o ahşap halkaları
Sasuke https://hizliresim.com/w9SzG0 https://hizliresim.com/p8ueYZ https://hizliresim.com/w9SzG0 Ahşap halkaları gönderdim. Etrafını makrome ipiyle ya da çiçeklerle süsleyebilirsiniz.
Hlyyldz Gmszzgl bndr kendim yapicam ilktede kendim yapmistim bundada panolardan veya kasnaklar vr onlardan istyrm bakalim
YagmrK TAkilicci istediğiniz modeli hobi malzeme satılan bi yere gidip gösterin gerekli malzeme en fazla 50 tl tutar hem de gönlünüze göre yaparsınız ben öyle yaptım çok da beğendi gören herkes
YagmrK https://imgyukle.com/i/r008mn Bunları ikiz kızlarıma yaptım içine isimleri yazılacak sadece gold pleksi siparişi verdim gelince yapıştırcam inşallah 😊
Sasuke Emine_68 instagram dan bunlar. Resimlerde özellikle kırpmadım. Resimlerde yazıyor isimleri. Fiyatları biraz pahalı. Ama mottohandmade bu aralar 150 liraya ürünleri gönderiyor siz kendiniz birleştiriyorsunuz. Yoksa 300 lira gibi bir fiyat vermişti.
Emine_68 Zeynepadayesildag çok güzel olmuş valla baya hazır alınmış gibi duruyor elinize sağlık bende yapmaya karar verdim bunları gördükten sonra gaza geldim 😅🌼 kolay mı ama makrome nin yapılışı zor geliyor bana 🙄
Emine_68 Gmszzgl Allah razı olsun senden canım baktım siteye çok güzel bende ordan alıp yapmaya karar verdim malzeme olduktan yapılır yani inşallah beceririm😅🌼
nilgun_41 Gmszzgl bende kendim yaptım zencefildesingden sipariş verdim malzemeleri birkaç tane video izledim youtubedan çokta güzel oldu