Pamuk123 Boncukk-5 https://www.gittigidiyor.com/oyuncak/pembe-melek-kanadi-gercek-tuy-40-60-cm_pdp_492454683?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=403801905524&utm_term=86270360072&ga_prodid=492454683&ga_merchantid=110833334&sc_gcsp=gg&gclid=EAIaIQobChMI3Pqu0_-46QIVL4BQBh39NgxMEAQYBiABEgKjv_D_BwE Evet ben pembe istedim ama googleda direk yazsanız renkleri Çıkıyor 😊
Zeynepadayesildag https://hizliresim.com/s/upload-success Bende kızımın kapı süsünü, oda lambasını ve aynasını kendim yaptım☺️ Dışardan alsam en az 400 500 tl tutacaktı, bunları 80 tl ye yapmış oldum🤩
Zeynepadayesildag Boncukk-5 kalınlığı 3,5 cm olan makrome iplerinden 3 tane 75 metrelik aldım. Sonrasında you tube dan video izleye izleye düğüm tekniklerini öğrendikten sonra kendi kafama göre ördüm😁
Deslem Zeynepadayesildag ya ipi nerden aldınız nasıl kaç mm ben de aldım yaptım ama ip çok kalın geldi beğenmedim :/
Melike1 Zeynepadayesildag üçünede bayıldım ellerinize emeğinize sağlık ☺️Sağlıkla gelsin inşallah.Bende becerebiliceğimi düşünsem yapabilirdim şuana kadar gördüklerimin en iyisi sizinki pek güzel yapabileni görmedim uygulamada o yüzden vazgeçiyorum kendim yapmaktan😀
hcrpk Zeynepadayesildag merhaba çok güzel olmuş öncelikle elinize sağlık isimli kasnağı nerden yaptırdınız acaba 😀
Emine_68 Zeynepadayesildag çok güzel olmuş valla baya hazır alınmış gibi duruyor elinize sağlık bende yapmaya karar verdim bunları gördükten sonra gaza geldim 😅🌼 kolay mı ama makrome nin yapılışı zor geliyor bana 🙄
Zeynepadayesildag Deslem https://m.n11.com/hobby-clb-taranan-makrome-hobi-ipi-3lu-ekru-seti-P419108244 n11 den aldım ben alenos mağazası. 3.5 mm burdan ulaşabilirsiniz☺️
Zeynepadayesildag Melike1 çok teşekkürler ☺️☺️ Ama benimde ilk denememdi bence sizde yapabilirsiniz, el becerisinden çok, ciddi emek ve sabır gerekiyor. Yoksa düğüm teknikleri kolay. Bir iki denemeden sonra mantığını anlıyor insan.
Zeynepadayesildag hcrpk isimliği instagramda ledplushobi sayfasından yaptırdım kargo dahil 42 lira tuttu. Hemen gönderdiler. Yazı karakterinden rengine tek tek ilgileniyorlar😉