Prenses001 biz de 31+3 olacagiz insallah 😊 bebce de pisirir ama anneme gore o bebek ve hemen usur 😒 tasinmam 37.haftaya falan geliyor Rabbim insallah kolaylik verir de hallederiz her seyi. Simdiden evi topladik biz. Tasinacagimiz evdeki insanlar cikar cikmaz ustalarin 4-5 gunluk isleri var ardindan biz tasinacagiz insallah. Korkmuyor degilim her an her sey olabilir dusuncesiyle daha bebegin esyalarini toplamaya baslayamadim. Hurc siparisleri verdim bebeginkileri oraya koyacagim. Planlanmayan bir sey olursa diye acil lazim olabilecekleri de ona gore koyayim dedim. Insallah hayirlisiyla atlatiriz. Siz ne zamab tasinacaksiniz?