Sinemin her seyimiz hazir cok sukur yikanip utulendi de. Ancak hastane cantamizi daha hazirlamadik. Ne koyacagim onu da bilmiyorum 😏 haziran sonu da tasinacagiz tasindiktan sonra mi hazirlasam simdiden mi hazirlasam onu da bilemedim. Simdilik 1 nohut battaniye, 4 tane hastane cikisi, 4 tane agiz mendili, 4 zibin, 4 muslin ortu, pisik kremi, emzik ayirdim hastane cantasina koymak icin. Silverette kargodan geldi onu koyacagim. Gogus pompasini kaynatip koyacagim. Benim pijama gecelik takimlarim kargoda gelince yikayip onlari koyacagim. Depend bir paket koyacagim. Bez 10 ya da 15 tane koyarim diyorum. Baska da bir seye ihtiyac var mi?