Benim de dört yaşında bir kızım var dünyanın en huysuz kedisi, huysuz derken dokundurmaz sevdirmez. Hatta kayınvalidem ve babanem bebek gelmeden gitsin istiyorlar… ama ğnsan evladını nasıl sokağa atar anlatamıyorum. Eşimde bende çok düşkünüz. Hele bu karantina döneminde benim can yoldaşım oldu. Allahtan annem destekçim o da benim gibi bir hayvansever. Ayrıca Netflix te bebekler belgeselinde bir bölümü evcil hayvanlara ayırmışlar. Allerjilere karşı nasıl dirençli doğduklarını, bağışıklık sistemlerinin diğer bebeklere göre ne kdar kuvvetli olduğunu çok güzel açıklamışlar. Bizim tek korkumuz birbirlerine zarar verecekleri. Ne bebek onun tüylerini avuçlayıp çeksin. Ne de kedi bebeği tırnaklasın🥰🥰