ceren63 Biz 7 kedi ile yaşıyoruz. Sayımız fazla olunca tüy olayımız da fazla oluyor haliyle. 1 - 2 tane olsa hiç sorun değil. Bebekten önceki evimizde sınırlı alan uygulamasına geçmiştik. (Mutfak ve banyo hep sınırlıydı gerçi). Çünkü sürekli beraberken hem çok tüye maaruz kalıyordum, hem de geceleri üstümde 3 kedi ile uyumak imkansız oluyordu. Bana çok düşkünler. Evimizi ona göre seçmiştik ve biz evde yokken, veya geceleri onlar için tahsis ettiğimiz kapalı terasta kalıyorlardı. Bebek haberini alınca da, başka eve geçtik ve sizden ala bebek mi olur deyip çocuk odasını onlara tahsis ettik. Apartmanlarını oraya koyduk. Özel bir alan yaptırdık. Ben daha sınırlı temas etmeye başladım. Hepsi de sokak kedisiydi ve kimisi engelli ve yaşlı kediler. Sokaktan alıp bakımlarını yapıp evimizin bireyi yaptığımız kediler. Şimdi onlar bize değil biz onlara gidiyoruz 😊 Bebek biraz büyüyüp onlara nasıl davranması gerektiğini yavaş yavaş öğrenene kadar bu şekilde devam edeceğiz. Tek tek kaynaştıracağız. Sonra da 7 kedi 3 insan yaşayıp gideceğiz 😊😊