2020annesi 7 aylık kızım var canım heskes ne olursa olsun ıkınmanın önemini anlattı ben önce internetten video izledim ıkınma ile alakalı çünkü ıkınmayınca çok dikiş ve acı oluyormuş en korktuğum alt dikişti neyse sonra kendimi odaklandım 30 saat sonunda 24 saat kendi sancım 6 saat suni epidural ile doğumum oldu ben doğum hanede ıkınmak istedim ebene oluyormu dedim tutma yeri var zaten derin nefes al kabız olmuş gibi ıkın dedi dur sakın doktor gelmedi bekledik sonra geldi hemşire karnıma bastırmak istedi izin vermedi bile doktor hastam iyi gidiyor sen bekle diye ve bir kulağın doktorda olsun ıkın serse ıkın bekle derse bekle Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🤲🏻