2020annesi Ya bu ıkınma işi de kafama en çok takılan soru. Nefes egzersizi bve kegel yapıyorum arada. Kegeli ilk yapmaya başlayacak için tavsiyem, ilk tuvalette deneyin, çişininiz yapın ve sonra tutup bırakıyormuş gibi kasın. Orası doğru kas. Normalde yaparken nereyi çalıştıracağınızı biliyorsunuz artık.
Yakın arkadaşım geçen sene doğum yaptı. Lavman yapmışlar. İkinciyi istemiyorum diyor çünkü ıkınmayı bilmiyormuşum, çok zorlandım dedi