Bende 3 yıl hamile kalabilmek için uğraştım hangi doktora gittiysem sorun yok diyip eve gönderdi bi tüpümde hafif bir sıvı birikintisi varmış sadece. Ege ünv tüp bebek bölümünde 2 defa aşılama yaptırdım hatta ordan hiç memnun kalmadım en sonunda bana tüp bebek dediler bende zamana bırakmıştım. Bir tanıdığımız Prof. Sait yücebilgini tavsiye etti Ege ünvde doktor ancak muayene için sadece Alsancak’taki özel muayenesine kabul ediyor. Muayene ücreti 300 tl ona gittim laparoskopi ameliyatı önerdi ilk başta para koparmak istiyor zannettim ancak ameliyatı Ege ünvde yapabiliriz ücretsiz dedi. Geçen sene 6 Mayıs’ta ameliyat oldum 4 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım şimdi doğurmak üzereyim ☺️ Biraz az konuşuyor ama işinde 1 numara sonuna kadar güvenebilirsiniz