Ptozge amin canım inşallah🙏🏻 hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza🌸 ahahaha ay benden de hamilelik olmasa da normal zamanda zırt pırt gidiyodum yeter artık ne zaman kurtulcam senden der 😂😂 valla çok seviyorum kendisini,bircanı,yağmuru bence çok büyük şans bizim için kendisi. siz hangi hastaneyi tercih ediceksiniz doğum için canım?