kivrakrabia canım aynı şey benim de başıma geldi 35te kasılmalarım çıktı ama ben hissetmiyorum 90-100 çıktı sancılar bi gün kaldım hastanede nidicard başlandı ciğer geliştirici yapıldı 2 doz, kasılmalar 10-20 ye iniince taburcu oldum evde nidicarda devam ediyorum 6 kere içiyorum günde ama çok terletiyo ilaç beni yanaklarım kıpkırmızı oluyo bi de bebeğin hareketlerinde yavaşlama oldu ilaçlardan sonra. Sen de durum nasıl acaba, doğuma kadar konuşalım valla destek arıyorum kendime 😞🌸