M_agayeva Busra_Mehmet evdə tansiyonn aləti varsa bide evdə ölc benimde hec düşük du ama səbəbsiz yerə birdən yüksək cikmaya başladı 1 aydir
Busra_Mehmet Enguzelhediym amin canm.cumlemizin korusun inşallah, tansiyon aletim var dün ölçtük 10 a 5 cıktı
Enguzelhediym Busra_Mehmet rahatsız ediyor mu 10/5? Benim 10/6 olduğu zaman fena oluyorum ki genel de o civarlar da oluyo
Busratm Busra_Mehmet Uzun süre oturmayın ya da sabit ayakta kalmamaya çalışın. Gün içerisinde ayakları yukarıda tutun bir süre. Dizden aşağısına soğuk su tutun. Tuzu olabilildiğince az tüketmeye çalışın ve tansiyon takibi yapmayı ihmal etmeyin derim.
Nurikraa Busra_Mehmet bende 28 haftalık hamileyim şu son 3 gündür bende de şişkinlik ayaklara başladı rahatsız etmiyor …doğumdan sonra gidicek hepsi inşallah