Enguzelhediym Busra_Mehmet bende 27+1 günlük hamileyim ve son günlerde aynı şikayetler var hem yaniyo hem agriyo birde şişmiş sanki . Ben şeker mi var diyorum ama şeker yüklemesinde sıkıntı yoktu 😖
Busra_Mehmet Enguzelhediym ay ben sadece bende var sanıyodum eltim bu ayak sismesinden tansiyon çıkmasından felan erken doğum yapmış baya bi korktum bende , rabbim sana da şifa versin canım
BusraDevlet83 Busra_Mehmet Bir de karantinadayız. Hareket edemiyoruz. Düzenli yürüyüş yapsak iyi gelirdi aslında.
Busra_Mehmet BusraDevlet83 off evet ya hiç ama hiç yürüyüş yapamadım ki rabbim şu hastalığı def etsin de başımızdan bir an önce
Enguzelhediym Busra_Mehmet Allah korusun canım tansiyon cihazı aldım ben olcuyorum sende al istersen tedbir amaçlı. Allah tam vaktinde sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ♥️
M_agayeva Busra_Mehmet canim bəndə davul gibi ayaklarim tuzu kes bide tansiyon a baktir benim tansiyonum yüksək və tozdan çok fazla ödem oldum baya şişti vucudum 39+0 olduk
Busra_Mehmet Enguzelhediym amin canm.cumlemizin korusun inşallah, tansiyon aletim var dün ölçtük 10 a 5 cıktı
Bbsraa Busra_Mehmet tuzu tamamen kesmek de ödem olusturur. Dengeli tuketmelisiniz. Soğuk suyla yıkayın ayağınızı yüksekte tutun. Ayakta kalmamaya çalışın. Böl bol dinlenin.
Caglagul96 Busra_Mehmet bende yaptım az önce suda beklettim onun dışında hergün duş alıyom ama aynı yine