mlsmrtgl Happybsrn Happybsrn Aynen ya . Bayram sonrası geleceğiz eve o zamana kadar belli olur mu ki . Ayyy acaba tutacak mı ?
Happybsrn mlsmrtgl zaten döllenme süresi en az 6 gün sürermiş boşuna test götürüp strese koyma kendini tatile odaklan düşünme bebek fikrini ….. inşallah tutar yaaaa…45 yaşında bi tanıdığım anne oldu ben de çok heveslendim😭😭😀💞😂😂
mlsmrtgl Happybsrn Ne tatil ne tatil 😂😂😂😂 Bende kan pıhtılasması var hemen iğneye başlamam lazım bide merak ediyorum tabi 😂
mlsmrtgl Happybsrn Anca bayramdan sonra kan veririm . Belki öyle belli olur evde test benim kalbime indiriyor .
Happybsrn mlsmrtgl ya çok heyecanlıyım aslında ovulasyon insan da heyecan yapıo yapmamak en doğrusu 😂😂😂
mlsmrtgl Happybsrn Allahtan yarın yolcuyuz inşallah aklımdan çıkarda günler geçer . Yoksa geçecek gibi değil 🤦🏻♀️
mlsmrtgl Happybsrn Ama çok merak ediyorum var ya 😂 Rabbim hayırlısını versin yarın Kadir gecesi bol bol dua edeceğim ikimize
Happybsrn mlsmrtgl teşekkürler 🙃 ben de edecem dua ikimize 🙏🙏😟😟 evet senin yine uğraşacak bişeyin olucak ben de ev temizliğine sarcam😂
Meerryy mlsmrtgl kızlar bana da dua edin ya yarın kandil mübarek günde inşallah rabbim sağlıkla bize de nasip eder bebiş ♥️