Happybsrn Meerryy bakalım yarın yapacağım testten anlarım silik olursa o da demek ki çatlamış bu arada benim yumurtalama 3 gün sürmüş bence 13.14.15 🤔
Happybsrn Meerryy aynen ben önceden akıntım gelince yumurtalama olurdu sanıyordum ama alakası yokmuş şimdi kuruyum akıntım yok 😀😂
Meerryy Happybsrn ya artık belirti fln aramıyorum yaa insan vücuduna şaşırıyor herkeste farklı etki tepki 😂
mlsmrtgl Happybsrn Ben bugün ve yarını da değerlendiririm ilişki olarak . Sonra testi bıraksam mı bende zaten salı günü yolcuyuz eşimin memlekete . Yanımda gebelik testi götürsem mi kız .
Happybsrn mlsmrtgl 15 yumurtalama günü ve dün silikti dün ve birde bugün değerlendirdim artık yeter gerisi Allah’a kalmış.. daha yapmıcam ben ovulasyon…kaç gün sonra döneceksiniz ki..benim 13 gün var bat’a…
Meerryy mlsmrtgl canım ben çatladıktan sonra ovülasyon testi yapmıyorum. Takibimi yapan abla da yapma diyor zaten
Meerryy mlsmrtgl senin az kalmış bata hadi bakalım güzel sonuçlar alırız inşallah hep beraber 🎀 benim 30 mayıs bat
Happybsrn mlsmrtgl aaa geç yumurtalama olmuş senin kız bnm 13.14.15 yumurtalama oldu…zaten 6 gün de belli olmaz ki hemn hemn 2 hafta gecmesi gerek …
denizinprensleri2 mlsmrtgl kızlar 25 yaşındayım ama bat ne yumurtlamayı nasıl anlıyorsunuz hele bana da anlatın
mlsmrtgl Happybsrn Happybsrn Aynen ya . Bayram sonrası geleceğiz eve o zamana kadar belli olur mu ki . Ayyy acaba tutacak mı ?