Bademlii
ben ilk gebeliğimde bir çok doktora gitmiştim ve Başak hanımı tercih etmiştim , Başak hanım kesinlikle Her konuda sizi aydınlatıyor , samimi tavrı ,sevecen halleri , hamişlere olan ilgisi insanı rahatlatıyor, ben normal doğumdan çok korkuyordum beni bile ikna etmişti :)