Ben Başak hanımdan çok memnun kaldığım için 2. Doğumuda ona tercih ettim, çok sevecen sizi konuşması ile rahatlatıyor , bebek için hiçbir ayrıntıyı atlamıyor,zaten kafanıza bişey takıldıysa whatsap numarası ile size dönüş yapıyor her soruya, ilk doğumum normal doğumdu, sancı çekerken odada ara ara gelip hem sizi rahatlatıyor hem açılma varmı diye kontrol ediyor, cuma günü ayrıntılı ultrasonum var.kızlar merak ettiğiniz soru varsa sorabilirsiniz ben 19 hafta 5 günlük hamileyim. Siz kaçıncı haftadasınız.ilk çocuğum erkek di ikinci Allah nasip ederse kızım olucak😊