Kızlar merhaba bende gebeliğimi yeni öğrendim Buhara’ya gidicem aklımda Fatma hanım var ama memnun musunuz nasıldı? Ben 2 ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim hemen numarasını vermişti bana. O yüzden yine ona gitmek istiyorum sizin fikirlerinizi de almak istedim