Aslihan1909 muhammed beyde buharada zeynep hanıma da gittim ilgili evet ama ben ikiz gebeyim hamdolsun hiçbir tehlikem yok daha 7. Haftada sezeryan olacak dedi bir doktor daha hiçbişey belli olmadan böyle şeyler söyleyince kolaya kaçıyor gibime geliyor zeynep hanımla ilgili olay yaşayan arkadaşlarım var ona da gitmekten vazgeçtim kuzenim muhammed beyle doğum yaptı çok memnun kaldı duacisi oldu rica ederim hiç önemi yok🤗