bufemu ama benim kanamam bir oluyordu birde duruyordu tam öyle gelmiyordu kanama olup kesiliyor sonra kahve leke geliyordu doktorum 1 hafta düşürmen için beklersek sana zarar verme olasılığı var dedi çünkü düşük gibi kanamam olmuyordu ilk düşük yaptığımda baya kanamam olup düşürmüştüm ama bunda öyle değildi