Kızlar kesem var ama bebek yok 9 haftalığım boş gebelik miş. 7 ay önce kürtaj olduğum için istemedim bida kürtaj olnayı 6.haftada kalmış kesem 12 mm düşürürsün küçük zaten dedi lekem geliodu ama dünden beri gelmiyor artık düşmesi için ne yapabilirim kekik çayı adaçayı falan içsem mi en başından gelen leke bile kesildi ☹️