Invisible-33 İlk 6 ay düzenli kusarak geçti benim son 2 ay da çatı ağrısı ile 😣 7. Ay çok iyiydi sadece o ay çok sevdim onda da korona patladı 🤨😂
Gulanelis Minnos01 25 Haziran deniyordu başta ama sanmam o zamana kadar bence doğuma alınırım inşaAllah bir sıkıntı çıkmaz 2 gün önce gittim doktora nst güzel çıkmış dedi bir şey söylemedi salı günü tekrar gideceğim senin ne zaman canım??
Minnos01 Gulanelis ben sezeryan olacağım için 11 12 haziran düşünüyor doktorum iri bebek normal olamaz dedi 2 gün önce gittim 2750 kilosu cok dedi
Ela2020 İlk aylardan daha zor 3.trimester mide yanmaları sırt bel ağrıları oluyor çok ağırlaşıyorsun eğilip kalkamıyorsun mesela alafranga tuvalet kullanmak zorunda kalıyorsun hep bide doğum korkuları başlıyor ☺️
Gulanelis Minnos01 MAŞAALLAH bende 2 gün önce gittim kilosu 2265 gr boyu 46 cm dedi ama doğum için konuşmadık
Gulanelis Minnos01 Ayrıca iri olmaz ama 11 12 Haziransa bebek gayet iyi bir kiloyla doğar 😊 çünkü 35 haftayla uyumlu seninki
Ela2020 Bende ilk aylar sık tuvalet olmadı çok uyurdum ama şu an son haftalar gece tuvaleti bekliyorum mide yanmalarından düzgün uyku uyuyamıuorum
Gulanelis Minnos01 Çok değil sadece biraz 200 gr kadar fazla ama bu iri olacak anlamına gelmez banada 34 haftayla uyumlu olmama rağmen son adet tarihinden emin misin biraz geri dedi bende anlamadım
Gulanelis Minnos01 Ya zaten bu dönemde sezaryene yönlendiriyorlar herkesi bana göre ikiside aynı doğum değil mi sonuçta 😊🤷♀️ bende hafif vajinismus var ben sezaryen olurum Allah kısmet ederse
Gulanelis Minnos01 Aynen bide bakıyorum herkesin ki neredeyse benim değerlerde doktor bana bacak boyu uzun senin boyun kaç dedi 1.64 ama eşim 1.83 1.84 dedim o zaman normal dedi yani bu haftada zaten 44 46 cm arasında olması normal benimkide 46 cm ama anormalmiş gibi konuştu
Gulanelis Deletedmom337 Canım ayaklar şişiyor eller şişiyor doğru ama bende yüksek tansiyon çıktı efora bağlı çabuk yorulmada var sende sık sık tansiyonunu ölçtür ihmal etme
Minnos01 Gulanelis aynen boyu gayet normal abartıyor lar banada önce kafası büyük dedi sonra baktı heryeri büyük dedi insan tedirgin oluyo
Gulanelis Deletedmom337 Bir anda elinin ayağının anormal şiştiğini görürsen ölçtür canım geçmiş olsun
Beyzaaaa Bsrasln ben 36 haftamdayim eller ayaklar şişiyor sadece mide yanmam var oda çok değil yatarken nefes almakda zorlanıyorum 🤭 yatakda zor dönüyorum birde batmalar oluyor alt bölgemde oda normal dedi doktorum bebek baskı yapıyormuş artık 😊