32 haftama girdim 30 haftadan sonra bendeki değişiklikler. Daha çabuk yorulduğumu hissediyorum. 10 km yürüyordum önceden şimdi 7 Max oldu. Ki evde tek öğün yemek yapmak dışında birsey yapmıyorum. Hafif bel ağrılarım başladı fazla ayakta kalınca 3 saat mesela dışardaysam . En kötüsü ise gece sebepsiz bir şekilde uyuyamıyorum … yada 12 de uyuyorsam 3 te uyanıp oda oda dolaşıyorum… en kötüsü uykusuzluk… herkeste Farklı etkileri var canım .. sende olmayabilir… her gebelik farklı. Sağlıklı günler dilerim🌺👍🌈