aniii Merhaba dün tetanoz aşısı için sağlık ocağına gittim. Öğlen gibi yaptılar aşıyı. Ne ağrı ne sancı hiç birşey yok akşam beni bir sıtma tuttu öyle titriyorum ve üşüyorum ki anlatamam. Ve sabah kalktığımda tekrar aynısını yaşadım ve bu iki saat sürdü her biri. Yanı sıra kusma. Kaslarımın hepsi ağrıyor özelikle karnım sanki spor yapmışımda. Başına böyle bişey gelen var mı?
Fts2020 aniii alerjiniz mi var acaba bende yaptırmıştım ck şükür bir şey olmamiştı doktornuza danışın telfn acıp sorun gidemiyosanz
Ltbumt aniii benim kolumda çok fazla ağrı ve şişme olmuştu 1 hafta kadar da ağrıdı … ama dediğiniz şikayetleri daha önce hiç duymadım hemşireyi ya da doktorunuzu atasınız MK bir danışın derim
Hilalsync aniii bende öğlen 1 2 gibi asi oldum gece 12 de ateş sıtma ile acile gittim tahlil yaptı kolum ateş gibi yanıyordu asi enfeksiyon yapmış dedi ve antibiyotik verdi o şekilde geçti
Meriwa aniii geçmiş olsun cnm hiç olmadı bende ağrı bile yok dencek kadar azdı yani danış aile hekimine yada acile görün
aniii Fts2020 bilmiyorum ki ben hayatımda böyle birşey yaşamadım geneldede ilaç kulanmam acaba ağır mı geldi ağrı sızı felan hiç bişey yok kızarıklık veya herhangi benzer bişey
2020-2020 aniii hemen ambulans ara ya da polisi arayıp izin iste hastaneye git Allah korusun yaşadığın şeyler herkeste olmuyor hemen önlem al
meltemustafa aniii Hiç duymadım böyle olan ağrıyor aşıdan sonra günlerce ama bence hemen dr a görünmelisin
Rumit aniii o kadar çok kişide okudum ki bu durumu. Ben yaptırmayacağım bu aşıyı zararının faydasından daha çok olduğunu düşünüyorum
Canan_c Rumit bende çok araştırdım bu aşıyı ben yaptırdım bebeğime de bana da bişey olmadı diyen de var, aşıdan sonra çarpıntıdan ölüyordum, bebeğimin hareketleri azaldı, hatta daha kötü sonuçlara sebep oldu diyen de çok fazla. Ben yaptırmadım bu yuzden.
Ela2020 Bende de olmustu tüm kemiklerim ağrıdı ateşlendim fena olmustum 48 saat sonra geçiyor Parol iç bi tane baya rahatlatıyor cekcez mecbur
aniii Ela2020 hastaneye gitmeye gerçekten korkuyorum kontrollerime bile gitmiyorum kendim için değil 4 yaşında kızım ve eşim için biraz önce içtim parol tavsiyeniz için teşekkür ederim
Rumit Canan_c doğrusunu yapmışsınız bence. Biz araştırmamızı yapalım elimizden geleni yaptıktan sonra takdir Rabbimin. Rabbim muhafaza etsin
aniii Canan_c ikinci dozu almakta çok kararsız kaldım ateşim 40 dereceye yükseldi bugün iyiyim sadece dünkü yorgunluk ama korkmuyor değilim bebeğim için
Gunsss Bende dün yaptırdım kolumda ağrı var biraz ama ilaç içmelik değil. Ama bugün yorgun hissediyorum kendimi çok ondan galiba😳😳
Sevdiss_17 aniii kuzum dikkat et asilarin reaksiyonlari olabiliyor kizimda yasadim ve asi kelimesini duyunca elim kolum titriyor doktorlar labul etmiyor cogunlugu asi yapmaz 1000 de bir bi olasilik diyolar ama o oalsilik benim kizimi buldu sen dikkat et bol bol tahin ye vucudundaki agir metalleri atar
Caglanuroney aniii hamilelikte değil ama daha önce yaptırdığım da bende de öyle oldu benim bide sürekli ateşim yukseliyodu yataktan kalkamiyodum heryerim agriyodu şuan 8 haftalık hamileyim bana da aile hekimim gün verdi 7 ağustosta tetanoz aşısı olucam tekrar aynı olmaktan korkuyorum
Portredekitirtil aniii bende dün yaptırdım sağlık ocağında benim kolum çok fena ağrıyor sanki dedipin gibi spor yapmışım hamlamış gibi ama kusma sıtma falan olmadı hemşirenin numarası varsa ara belki farklı reaksiyon göstermiştir