zumra2020 bilaloguzunannesi benim de 29 mayısta doğumum var. Allah’tan kısa kollu ve kolsuz citcitli bodyler aldim. Birkac takimda kisa kollu aldim yine. Yoksa hastane çıkışları hep uzun kollu bebis bu sıcakta pişik olur Allah korusun😰
bilaloguzunannesi zumra2020 aynen bende öyle bir de erkek bebk sıcağı sevmez diyor annem e bebekten alırım bir kaç tane daha
bilaloguzunannesi YarenG rica ederim insAllah alırsınız kendiniz de kimliginizi götürün esinize onay verilmezse size verilir
Ela2020 YarenG ay bende doğum icin Tarsus’a gelecem 4 gün sonra 6 aydır doğunun soğuğunu karını cektim gelemedim virüsten hamilelikten şimdide Tarsus sıcağı cekecem en az 1 ay
Yaman YarenG valla cok sıcak dus alsanda degismiyor bnde 29+1 im yaniyorum son hafralarda napcaz bilmiyorum
YarenG Ela2020 kadın doğum hastanesinde Emel hanım var o olacak sanırım sezeryan mi normal doğum mu olacak
Ela2020 YarenG ben seseryan düşünüyorum ama daha konuşmadım 6 aydın Tarsus’ta değildim gidince görüşecem