cokkasmabeabi tatlım benimde düşük tansiyonum var hatta bir kere bayıldım. Doktorum bol bol.sivi alcaksın. Bu yaşta düşük tansiyon olması normal dedi. Damarlar esnek.oldugu içinmiş. Ama herhangi bir doktorun ilaç vereceğini düşünmüyorum. Böl.bol sıvı alimi ve az az sık sık yemek yücelsin başka yolu yok. Aa bir de açken çok fazla ani hareket eğilip.kalkma hareketleri yapma.