cokkasmabeabi Gebelikte düşük tansiyondan dolayı ilaç kullanan oldu mu? Sabahtan başlıyor ve nerdeyse akşama kadar bunu cekiyorum ilk iki gebelikte de vardı ama bu kadar rahatsız değildim doktorla konuşsam ilaç falan verir mi ya da ne yapmam lazım
inancin_annesi cokkasmabeabi canım yüksek olmasından iyidir az az sık sık beslenirsen birsey olmaz bende düşük tansiyonluyum. Onun için ilaç yoktur genelde yüksek olunca veriyorlar
EmineTavan cokkasmabeabi brnmi de genelde 8-4 9-4 diye değişiyor normalde de tansiyonum düşüktür ama hamilelikte kaynaklı baş dönmeleri halsizlik daha da hissediliyor. Doktorun Bi ilaç vermedi aksine hamilelikte yüksek tansiyondan ziyade düşük olması daha iyi dedi
Nacarserap cokkasmabeabi düşük tansiyona doktor ilaç vermiyor… aynı sorun bende var sıcaklar bastirınca daha kötü oldum… doktorum düşük tansiyon bizde problem degil bol su iç ve ayaklarinı yukariya kaldir uzan dedi… yeterki yuksek olmasin dedi canim… bazen dayanamaz hale geldiğimde salatalik tuzlayip yiyorum
cokkasmabeabi inancin_annesi uyanır uyanmaz kahvaltı hazırlıyorum ama onda bile kötü oluyorum bı mutfak bı yatak arasındayım geçen gün öyle kötü oldum bayiliyordum kızıma bile yazık yumurtası duruyor eline ekmek tutusturup yattım çok zor oluyor bana artık
inancin_annesi cokkasmabeabi birde sıcaklar bastırdı bende öyleyim bu sıralar halsizlik. Mumkun oldugunca dinlenin doktorunuzada sorun tabi
Cucu2015 cokkasmabeabi benim standart 9 6. Bazen 8 5’e düşüyor. Halsizlik yapıyor çok 😕 kolumu kaldıramıyorum
Cucu2015 cokkasmabeabi halsizlik ve uyku hali bende de gün boyu oluyor. Haftada bir iki gün enerjim yerinde oluyor 😕 zor gerçekten.
cokkasmabeabi Cucu2015 işte hem bebek hem ramazan biri oyun bekliyor biri yemek bekliyor gerçekten zor
Cucu2015 cokkasmabeabi eşim de ben de evden çalışıyoruz şu an neyse ki çocukla çoğunlukla eşim ilgileniyor. Yoksa bitmiştim 😐 inşallah 3.5 aya bitiyor sağlıkla kavuşalım
mine-1994 Benim de tansiyonum düşük her ayağa kalktığımda gözüm kararıyor doktora da söyledim düşük tansiyon iyidir dedi bir şey vermiyorlar. Uzun süre aç kalmamaya çalış