Merlin00 Busra53 yazdirsan daha pahaliya gelmiyor mu. Giris alinca para kesiliyor 10 tl ye yakin flndir herhalde. Ben oyle biliyorum. Yazdirmadam almak daha ucuza geliyot bence
Merlin00 Nur1126 tsh yuksek olunca tiroid az calisiyodur bu da metabolizmayi yavas calistirir. Yani kilo yapar. Ama sis yapar mi onu bilemedim🙄
pelinsss Busra53 bende aynı ilacı kullanıyorum. Geçen yazdırmadan aldım 7,50 gibi bişeydi. Fazlası yok yani.
Zeynepekr Ceren_86 Benimde 6. haftamda tahlillerde belli oldu .4.06 çıkmıştı doktorum hemen ilaca başladı bir buçuk ay sonunda normale dönmüştü
Busra53 Herkese teşekkürler ben yazdirmadan alınmıyor biliyordum fiyatından sebep değil yani hep yazdırıp alıyordum sandim ki vermezler bugün nöbetçi eczaneden aldı bana eşim ilacı